PODZIEL SIĘ

27 września (czwartek) w godz. 13-16 w Siedzibie Konfederacji Lewiatan przy ul. Zbyszka Cybulskiego 3 odbędzie się szkolenie „Akademia Lewiatana – Jak skutecznie identyfikować szanse rozwojowe w firmie”.

Każda firma potrzebuje skutecznych sposobów zwiększania sprzedaży, poprawy efektywności, tworzenia bardziej skutecznej reklamy czy ulepszania swoich produktów i usług. Na rynku istnieje wiele metod i narzędzi mających służyć osiąganiu tych celów, żadne jednak nie zapewnia na tyle systematycznych wyników, aby pozwolić uniknąć błędnych decyzji biznesowych. Metoda Design for Advantage jest systemowym podejściem do analizy potrzeb, dzięki czemu daje wysoce spójne wyniki w identyfikowaniu szans, potwierdzone w praktyce przez globalnych liderów – informują organizatorzy.

Podczas spotkania, wykorzystując metodę Design for Advantage, pokażemy jak wypracować rozwiązania przekładające się na wzrost konkurencyjności firmy – zapewniają.

Design for Advantage jest metodą analityczną stworzoną przez amerykańskiego inżyniera Grega Yezersky’ego i stosowana była przez wiele najwybitniejszych firm i instytucji jak Ford, Kodak, NASA, Boeing, Northop Grumman, w Polsce: Tauron, Allcomp i in.. Posiada społeczność praktyków w USA, Polsce, Czechach, Szwajcarii, Brazylii. Narzędzia analityczne wykazały swoją skuteczność w tworzeniu prognoz rynkowych, strategii, koncepcji produktów, strategii sprzedażowych oraz usprawniania procesów i rozwiązywania problemów technicznych. Metoda pozwala precyzyjnie identyfikować szanse rozwojowe w firmie, a co za tym idzie uniknąć inwestycji w nietrafione projekty – zwiększa ROI z innowacji o min. 20-25 proc. – tłumaczą.