PODZIEL SIĘ
fot. Pixabay.com

W Warszawie 2 października (wtorek) odbędzie się szkolenie copywriting i webwriting – jak napisać skuteczny tekst reklamowy i sprzedażowy.

Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z Państwa ofertą, musicie zrozumieć sposób, w jaki podchodzą do tekstów w sieci – informuja organizatorzy.

„Na warsztatach nauczą się Państwo jak przykuwać uwagę i sprzedawać produkty za pomocą słów na ekranie. Zdobytą Państwo wiedzę na temat tworzenia dobrych tekstów, wykorzystywanych nie tylko w Internecie, ale również w innych materiałach promocyjnych. Zrozumiecie Państwo, jak czytają Internauci i nauczycie się tworzyć teksty dopasowane do ich nawyków. Nauczycie się Państwo pisać skuteczne teksty, które sprzedadzą produkt/zainteresują odbiorcę” – zapewniają.

Do udziału w warsztatach zaperaszane są: osoby zajmujące się redagowaniem tekstów do internetu, dziennikarze, copywriterzy, pracownicy agencji reklamowych, pracownicy agencji public relations, pracowników działów marketingu.

Warsztaty prowadzi: Artur Jabłoński – szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
890 zł + 23% VAT – przy zgłoszeniach nadesłanych do dnia 22 września.
990 zł + 23% VAT – przy zgłoszeniach nadesłanych od dnia 23 września.

Rejestracja na stronie.