PODZIEL SIĘ
fot. Pixabay.com

W ramach szkolenia omówione zostaną pozyskiwanie i budowania baz danych w sieci oraz generowanie leadów sprzedażowych online krok po kroku. odbędzie się ono 19 grudnia (środa) w godz. 16-20 w Warszawie.

Korzyści przewidziane dla uczestników: Poznanie kluczowych aspektów prowadzenia działań w zakresie e-handlu i pozyskiwania leadów; Przybliżenie praktyki generowania leadów i e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności; Przedstawienie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami; Opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych; Pozyskanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności.

Na spotkanie zapraszani sa przedewszystkim: Specjaliści ds. promocji, sprzedaży, handlu oraz marketingu zamierzający rozpocząć działania w zakresie e-handlu oraz zoptymalizować/udoskonalić obecnie prowadzone aktywności; e-marketerzy odpowiadający lub planujący za kampanie posykiwania kontaktów/leadów/klientów na usługi; kierownicy i dyrektorzy odpowiedzialni za działania w obszarze online na poziomie sprzedaży i marketingu; project managerowie (kierownicy projektów) zainteresowani sprzedażą własnych produktów/usług i projektów w sieci.

Zajęcia prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Koszt udziału jednej osoby wynosi: 740 zł + 23% VAT – przy zgłoszeniach nadesłanych od dnia 10 grudnia 2018 r., 840 zł + 23% VAT – przy zgłoszeniach nadesłanych od dnia 11 grudnia 2018 r.

Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78.