PODZIEL SIĘ
fot. Pixabay.com

Od dnia, w którym zaczęło obowiązywać Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO), rynek mierzy się z bezprecedensowym nagromadzeniem praktycznych problemów związanych ze stosowaniem nowych przepisów. W działalności marketingowej problemy te ujawniają się ze szczególną ostrością. Nowoczesny marketing wymaga bowiem przetwarzania dużych ilości danych osobowych i często proponuje niekonwencjonalne i nowe sposoby ich wykorzystania, które nie istniały w czasie prac nad nową regulacją, a które z trudem naginają się do pojęć czy schematów wynikających z RODO. Jednak tam, gdzie brakuje odpowiedzi w treści przepisów, wkracza coraz silniej ugruntowana praktyka rynkowa. Wzbogaca ją istniejące orzecznictwo, ustalenia nauki czy wypowiedzi organów lub gremiów, takich jak Europejska Rada Ochrony Danych oraz organizacje branżowe – informują organizatorzy.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom, a zwłaszcza osobom zajmującym się tworzeniem i realizacją nowoczesnych strategii promocyjnych i marketingowych, najważniejszych informacji, a także praktycznych umiejętności związanych ze stosowaniem RODO z perspektywy praktyki, która wytworzyła się po niespełna ośmiu miesiącach obowiązywania nowych przepisów. Prowadzący przywoła podstawy prawa danych osobowych, jednak skupi się przede wszystkim na uwagach praktycznych, opartych o doświadczenia wynikające z wdrażania i stosowania RODO. Ważnym etapem szkolenia będzie także część warsztatowa, podczas której omówione zostaną wybrane zagadnienia i pytania przesłane wcześniej przez uczestników.

Szkolenie prowadzi Piotr Zawadzki, radca prawny i rzecznik patentowy, Senior Associate w zespole ochrony danych osobowych i własności intelektualnej Bird & Bird.

Koszt udziału jednej osoby wynosi: 890 zł + 23% VAT – przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 11 stycznia, 990 zł + 23% VAT – przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 12 stycznia.

Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78.