PODZIEL SIĘ
fot. materiały prasowe

Paczkomaty InPost są najczęstszą oferowaną formą dostawy zakupów w sklepach internetowych wg raportu serwisu Furgonetka.pl.

Aż 74% dużych sklepów oraz 44% małych i średnich oferuje dostawę do Paczkomatów InPost. Średni koszt dostawy za ich pośrednictwem to 10 złotych w mniejszych i 9 złotych w dużych sklepach internetowych.

W tym roku InPost udostępnił nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów iOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem.

– Paczkomaty InPost są zdecydowanym liderem, jeśli chodzi o popularność w zakresie dostaw zakupów oferowanych przez sklepy internetowe. Popularność tej dostawy przewyższa niemal dwukrotnie popularność doręczeń przez Pocztę Polską – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost. – Nie tylko pozwalają na największą elastyczność w zakresie miejsca i godziny podjęcia paczki, ale też mają bardzo atrakcyjną cenę i co najważniejsze – aż 98% dostaw jest realizowanych już następnego dnia od nadania. To często szybciej niż większość dostaw kurierskich – dodaje.