PODZIEL SIĘ

Celem szkolenia „Media Społecznościowe i trendy Digital – Advanced” jest przedstawienie „idei mediów społecznościowych”. Odbędzie się 30 sierpnia.

Spotkanie przeznaczone jest przede wszystkim dla praktyków marketingu. Osób, których zadaniem jest stworzenie strategii komunikacji marki w obszarze digital.

„Media społecznościowe to coraz częściej szeroko rozumiany digital” – twierdzą organizatorzy. „Przygotowujemy od praktycznej strony. Serwujemy wiedzę pozwalającą skutecznie realizować działania we własnym zakresie oraz współpracować z agencją. Pracujemy warsztatowo i omawiamy lokalne case study” – zapewniają.

Program szkolenia:

Wprowadzenie do przygotowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych (2 godziny), a w tym: prezentacja przykładowego case study, praca nad briefem w grupach. Zakres tej części spotkania: wypracowanie strategii komunikacji (big idea), wybór kanałów komunikacji, ułożenie timeline działań.

Kluczowe trendy w social media (1 godzina): określenie potencjału komunikacyjnego nowych rozwiązań na przykładach realizacji: Livestreaming, Messenger Bots, Influencer marketing.

Wprowadzenie do opracowania koncepcji aktywacji dla marki (2 godziny), zajęcia obejmą: prezentację przykładowego case study; pracę nad briefem w grupach. Zakres: cele komunikacji, wybór platformy, określenie mechaniki aktywacji.

Wykorzystywanie mediów społecznościowych do generowania sprzedaży (2 godziny): Omówienie możliwości reklamowych służących generowaniu sprzedaży: przejść na stronę, konwersji na pozyskanie leadów i sprzedaży; prezentacja przykładowych kejsów: Tattuum (kierowanie ruchu do sklepów stacjonarnych), WizzAir (generowanie sprzedaży); Warsztat: Opracowanie schematu przeprowadzenia kampanii testowej.

Spotkanie odbędzie się 30 sierpnia (sobota) w godz. 9-15 w Centrum szkoleniowym ADGAR Park West przy Al. Jerozolimskich 181B. Udział w szkoleniu kosztuje 1228,77 zł. Bilety dostępne są na stronie.