PODZIEL SIĘ
fot. Pixabay.com

Szkolenie odbędzie się 20 września w godz. 10-16 w Warszawie. Wymagana jest rejestracja.

Cel spotkania: przegląd kluczowych platform social media – różnice, specyfika, zasady komunikacji; prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki; przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma; przegląd płatnych możliwości komunikacji – koszty, zasady i skuteczność reklam; prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media.

Do udziału w szkoleniu zapraszono: Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online; Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze social media; kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Koszt udziału jednej osoby wynosi: 680 zł + 23% VAT. Rejestracja.